det är en sten i golvet på min skola ju !! :O

heeeeej ! kom till skolan vid typ 07.45 idag på morgonen och började sminka mig sen vid 08.00 så gick jag till KV och skulle ha lektion med alla sjuka människor där och så kom inte min lärare fan ARG jag blir, gick ju dit helt i onödan ju.... jaja e på min skola igen och sitter jämte en jobbig DANSK ;) men men man kan ju inte alltid ha tur med sina vänner ;) nää jag bara skojar jag älskar henne !!!! (även fast hon e DANSK :P )
efter skolan idag så ska jag till BECCA den kåta och vara med henne när hon ska övningsköra.. DET KOMMER BLLI FARLIGT ! så vi får hålla tummarna för att detta inte är mitt sista inlägg ;) efter det så ska vi hem till henne och färga hår !!! och chilla ;) och så ska vi SOVA !
btw 93 dagar kvar till turkiet ;)

pusspåer fuckers see ya later ;) <3



olalala kingen man E ! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Banta?

2011-04-29 @ 20:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0