har lektion med PERRY !! ;)

hallå igen !
just nu har jag utveckling, livsvilkor och socialition- lektionen ! jag vet långt namn men den är rolig och ska ha den hela dagen :P  jaja sitter jämte becca( min underbara kompis med världens snyggaste NAMN ! ) som bara skrattar åt mig för att jag sitter och bloggar ist för att lyssna på PERRY ! jaja får skylla mig själv... sen så tror ajg att PERRY ljuger för mig :'( HAN HAR VISST SOLAT! ja menar han kan ju inte dölja det ;) han säger att han bara har varit ute o chilllat och spelat tennis ! men fan lite måste han har schtekt liksom ! fan får PMS på det...


pusspåer fuckers ;) <3

Kommentarer
Postat av: becca

haha du är störd! men du glömde att nämna att jag är kåt! ;o fan becca. du måste publasera mig så att jag får lite killar ;)

2011-04-26 @ 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0