jobbig morgon !

hej ! idag leker inte mitt liv kan man säga... försov mig först hann inte med frukost.. och är jävligt trött... kan det blite sämre eller ? -.- jo asså sämre kan det bli men redan nu blev det bäättre :P ska ju till kiffe ikv :) och så ska kanske NATTE med :D och grilla och jag hoppas fan att KOMETEN oxå kommer :) imon blir det att åka till tinget tidigt :P och gå parad och sedan hem och chilla med felicia med 3-rätters-middag och MASSOR med vin ;) och fixa håret :P
blir att gå på stan med FELICIA och sen chilla hos kiffe som jag sa innan :P oj kanske ska räkna lite matte eller vad säger ni ? :P nää skippa nog det ;)


pusspåer fuckers vi sees sen ;) <3




dagens låt: Panik med far och son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0