stå upp och vakna nu ! <3

vaknade nyss... varför vaknar jag alltid tidigt när jag e hos mormor ? :O -.- jaja lika bra att gå upp och göra nåt med mitt liv eller ??? :S ska ifall försöka plugga idag och hälsa på min gammel-mormor som är sjuk och som vi hopppas på att vi kommer ha henne ifall året ut... :'( <3
jaja men nu ska vi inte vara EMO bara för det ;) ska väl ta och gå upp nu och GÅ PÅ TOA !! kissar nog ned mig snart.. och äta lite frukost med mormor fast hon har nog redan ätit så får väl äta själv som vanligt..

pusspåer fuckers och hörs sen ! ;) <3



dagens låt: hultsfredsfestivalen !!!



e så taggad för att festa så att det e sjukt NÄSTAN ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0