vrf luktar bajs ?

jag har länge undrat länge vrf bajs luktar och är brunt ?...
liksom fattar inte vrf det ska vara så äckligt hade det inte varit bättre om det hade typ vatt ROSA och luktat rosor ? eller ? asså det skulle ju dessutom vara mycket trevligare att gå på toa om man alltid visste att det skulle dofta gott. då skulle jag iaf våga på TYP vilken toa som helst! för jag har ett problem eller jag har många :P men ett av dem är att jag klara inte av att gå på allmäna toaletter eller det värsta är ju såna här bajamajor :O asså vrf gör man ens såna för ? det e ju så jävla äckligt :S  kom just på att jag har helt bytt ämne... haha bra jobbat BEKKKABUUS !

pusspåer fuckers ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0