kl.07.09

hopp då var man i skolan igen... lite segt om man säger så.
så nu har snön kommit med :D gytt ju ! tycker dock synd om alla männskor som måste skotta antingen inom sitt jobb eller hemma... min pappa måste tyvärr det inom hans jobb, tycker sjukt synd om han... ska fan hjälpa han någon dag när jag har tråkigt!
känns som om att jag håller på att bli sjuk med.. inte okej nu till jul och allt :( fan med måste ju köpa julklappar ! åh det är för mycket som man ska tänka på !
nej men idag ska jag försöka vara en otroligt posietiv människa och jag pallar inte bry mig mer om allt jävla bråk ! tycker att ni ska glömma allt och bara vara glada ! :)
jag tycker även att kaferiterian ska öppna nu så jagkan få lite frukost i mig! åh tagga att jag börjar kl.12.50 idag och har varit på skolan sen kl.06.50 !
i helgen så är det uppvisning som gäller med TGT är sjukt  taggad för det och efter det så blir det att dra till Ryd för att leka med Joel och Milla :) för min pojkvän är på HV-match i Jönköpning... åh det vill jag med ju ! jaja får bli nästa gång :)

men ska försöka göra något vettigt med mitt liv som att sova lite...



pusspåör<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0