jag behöver en läkare !!!

hej i'm back !!!
ja, jag vet att jag inte har varit så aktiv och duktig som ajg sa att jag skulle vara... men den här gången ska jag faktitskt vara lite seriös.. tror jag.
jaja idag händer typ inget, tamo kom just och ska vara här ett par timmar. blir att ta det lugnt idag med. ut och gå ska jag göra !
det har varit en väldigt intensiv vecka.. har hänt mycket saker, dock inte bra saker...
på lördag så åker jag och min kille till turkiet :D äntligen !!! men ska dock vara hundvakt onsdag till fredag... och så är det marknad imon och tisdag ! kom folk , det e jätte kul :P
men lägger nog in något sen :)

ja just det.. anledningen till att jag behöver en läkare är för att jag har fel på knät, ont i höften. astma, ont i huvuvdet och varje gång jag dricker ett glas mjölk så sväller min mage upp. sjukt jobbigt !



pussosmekfingerlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0