brun utan sol !?!

hej alla tröga människor ! vakande nyss utav att jag frös och då insåg jag att jag hade haft fönstret öppet hela natten... liksom då e det ju inte så konstigt att jag frös när jag vaknade... fan kommer säkert bli sjuk bara för det :( och så glömde jag TV:n på också SMART av mig ! jaja åt nyss min frukost och fösöker skriva ett inlägg med ont i nacken det går inte så bra får ont... jaja få se vad som händer idag, kanske ska plugga med tanke på att jag har prov imon! men det e typ bara 3 sidor som jag ska kunna :) men jag är så smart ändå så jag behöver ju inte plugga ;) men men så e det ;) nää men ska nog ta och städa mitt rum lite nu så hörs vi senare.

pusspåer fuckers ;) <3


dagens låt: disco pogo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0