gottemorgen!

hopp! då sitter man i skolan igen. (sur) var med SIS igår ! och vi vatt värsta taggade för IDOL och sen när klockan närmade sig 20.00 så kom vi på att det inte var IDOL utan BONDE SÖKER FRU ! vi blev lite småsura då. sen kom jag på att jag inte kommer kunna se det idag för jag har träning då -.- ja jag vet att jag tjatade om igår att IDOL är typ sämst i år men håller på några ändå. ska snart sminka mig tror jag ! har inte fått min skönhetsömn inatt som man får hjälpa antiktet lite ;) ska bara äta upp min frukost först!

idag har jag idrott men ska nog inte vara med har jätte ont i knät idag ! ska fråga om jag får lägga upp ett danspass istället till nästa vecka :D haha ska köra skiten ur mina klasskompisar. <3 så försöker hitta nya låtar nu, svårt...

hörs sen !

hjärta ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0