happy!

åh är en väldigt glad tjej just nu ! har fått min dator tillbaka ( hårdisken var sönder) fick köttbullar till frukost och så fick jag reda på nyss att jag börjar 12.55 imon ! :D och fick godkänt på mitt prov igår! :) kan det bli bättre ? nja kan rätta sagt bli sämre. har skolfoto idag, stukade foten i tisdags på träningen men jag mitt nött ville inte säga det så jag körde på utan att säga något... så nu har jag jätte ont och jag haltar dessutom och då gör det ont i mitt knä. jaja annars är mitt liv toppen!!! :D nästa vecka börjar min praktik :D ska vara idrottslärare i 4 veckor på lågstadiet. längtar !
imon ska min kille komma till mig och så ska vi vara hundvakt till min lille vovve och så ska vi fira hans syrror med på lördag så det blir en bra helg skulle jag tror.

hjärta!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0