hej hopp bord!

hej alla sjuka människor ! idag är det fredag och detta gillas stort av mig iaf ! :D
vart en hyfsat bra vecka med mycket skolan dock. har 6 prov påÅÅå 2 veckor, inte helt okej direkt... jaja får väl bara ta och bita ihop och vara en överdrivet posetiv människa och inte lyssna på vad andra säger!
sen får jag fete dampet på att alla frågar om jag har klippt mig eller om jag har gjort nåt speciellt med håret. men kan ingen fatta att jag inte har det ???!!! får damp på det. jaja men man får ju bli lite glad iaf för att dom tycker det är fint ! :)

TGT ( den föreningen jag dansar i) har äntligen börjat igen och det känns toppen ! skönt att vara igång igen med träningen. dansar både klassiskt ( typ ) och aerobice + min egen lilla dans grupp som jag är ledare för. dom är 10 år och är hur gulliga som helst. eller lilla grupp den är 18 st typ. är ändå rätt chockad över att dom lyssnar så bra som dom gjorde ändå.

jaja jag har sovmorgon idag till 10.40 men har varit i skolan sen kvart i 7 typ... lite segt dock men ska plugga lite ( eller rätt mycket ) men det måste göras också tyvärr, vill man klara skolan får man ligga i så är det.

ska vara lite med syrran nu ! så vi höres sen !

hjärta ! <3

såhär man ut nu då ! blond och galen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0