Panodil, någon ?

hej alla snygga fans !
idag är jag en mycket sur människa ! som bara vill hem och sova. är sjukt trött på att behöva gå halv 6 bara för att jag inte kan komma till buss jävlen! (har problem med mitt knä, så jag kan verken cykla eller gå till bussen och så är det mörkt och en massadjur på det med!) så jag måste åka med min mamma som börjar kl. 07.00 så då är jag på min skola typ 06.30 och börjar 08.25. så då kanske ni förstår om jag är lite sur idag. pallar inte med detta mer, inte i 2 år till!

och så är jag sur på Idol! asså vissa som är med kan ju inte ens sjunga! som typ hon den blonda tjej ifrån karlshamn, hon kan ju kanppt sjunga och det sa juryn till henne, dom bah: asså du sjunger inte så bra, men kameran älskar dig så du får gå vidare. asså fatta att man blir sur då. är inte hela grejen med Idol att man ska sjunga bra med eller ? okej visst man ska väl se lite bra ut och personlighet och kameran ska "älska" en, men jag tycker inte att det är rättvist mot andra människor osm söker som kanske sjunger bättre än henne och inte gå vidare. så dåligt !!! sen tycker jag att det har blivit lite överdrivet. okej jag tycker med om Olge, men hålla han kunde ju heller knappt sjunga utan han gick vidare pga att han kunde underhålla, men åter igen man ska väl kunna sjunga om man är med i Idol eller ? åh PANIIK säger jag bara !



så! skönt att skirva av sig lite...
har prov om en timme typ, skönt att ha det ur världen sen!

ska leka med SIS idag ch även ringa min frisör !

hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

PAnik för idol haha

2011-09-21 @ 10:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0