cooooooola in my heart ! <3

sitter på samhääle nu och dricker cola som mina klasskompisar har börjat sälja för att det inte finns att köpa på min skola...gott som tusan!
det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist eller jo jag har sträckt mig i låret på idrotten... mindre kul ! men annars är det mesta toppen!

vet ej vad som händer ikväll men det blir troligen Sex and the City och en massa NUDLAR :D den kombinationen är nog fan den bästa :P




ska även ta tummen ur röven och köpa lite mer skal till min mobil, funderar på ett blått och ett annat snyggt lägger upp bilder sen. men jag beställer mina skal på www.skinz.se skit bra sida men massa skal till jätte många mobiler!

skriver mer sen!

/bekkabus     <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0