PANiiiik!

ja jag vet har varit dålig på att uppdatera men jaja !

det är såhär att jag bara måste få skriva av mig lite... just nu så händer det för mycket i mitt liv! hatar när man ligger efter i skolan som jag gör nu bara för att min gammelmormor först blev sjuk och sedan dog (R.I.P) så då har jag liksom haft det svårt att kunna vara fokuserad i skolan..så om min svenska lärare läser detta inlägg så ber jag verkligen om ursäkt för att jag inte varit så duktig på dina lektioner ! :( och inte nog med det så har jag ont i huvudet hela tiden typ..inte helt okej och absolut inte skönt ska ni veta !

visseligen så kommer just denna veckan vara rätt så lugn för att TGT börjar nästa vecka och den här terminen så är det verkligen hård träning som gäller! 6 träningspass med olika sortes danser. vi få se hur länge mitt knä pallar med det asså men det viktigaste är nog att man bara har vilja så går det mesta.

och som om det inte vore nog med det så har jag två sånglektioner på det med, fan kommer jag ens hinna med resten av mitt liv? jaja det återstå att se.

fast det är visseligen bra att jag kommer träna mycket för då kanske jag kan gå ner några kilo på köpet med! :)





hörs imorgon ! och förresten..snön har kommit :D

/bekkabuus      <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0