trööööött !

så nu är det bara ett träningspass av denna veckan kvar ! skönt... är helt slut i både kropp coh sinne... är sjukligt trött idag asså kom knappt upp ur sängen på morgonen och sen när jag väl kom ur sängen så fick jag problem när jag skulle välja kläder så höll på att komma försent nästan !

fast dagen har inte börjart så bra, har samhäll och jag bara sitter och stör mig på alla människor som inte kan hålla tyst ! som tex en person det första han frågade var när slutar vi ? asså hur fan tänker man lektionen har just börjart kom inte ens hit då om du ändå inte är intressaerad av kursen! visa lite respekt snälla. och det värsta var att personen sa det mitt i en genomgång. kom för sent dessutom och börjar nästan tjabba. jaja får väl vänja sig vid detta, är ju såhär varje gång.




/bekkabus     <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0