hungrig !

heeej ! sitter i skolan och är allmänt slö.  och jag kom fram till att jag måste få skriva av mig lite...

det är såhär det är rätt mycket i mitt liv just, mycket med träningar och sånglektioner + skolan vilket gör att min kropp till slut säger stopp vilket den har gjort nu... kan knappt sova nämligen pga detta. så jag var hos doktorn i måndags så nu ska vi se om vi kan ordna upp detta lilla sömnproblemet!

och sen är det såhär att jag ska ha en uppvisning i typ mitten av april och då är det en viss person som vägra komma och kolla på denna uppvisning pga ett sammarbete med en annan förrening... känns mindre kul när jag vill att han ska kolla på mig och se hur mycket jag har kämpat denna terminen och även hur mycket jag har utvecklats... jaja får väl se hur allt blir framöver. men så fort TGT är över så ska jag börjar med körkortet! åh är fan redan livrädd för att köra men vi får se hur det blir med det med.

ja jag vet att varje gång som jag typ har gjort ett inlägg den senaste tiden så har jag alltid skrivit att jag ska bli mer aktiv på bloggen...men jag säger inte det den här gången för jag har lyckats hålla det så jätte bra !


solen steker ! gammal bild från förra sommaren !




p o k ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0